آهنگ آهنگ .

آهنگ

نقش موسیقی در گردشگری

موسیقی و جدیدترین آهنگ حماسی  و گردشگری در کنار هم می تواند نقش مهمی در افزایش نشاط و شادی داشته باشد و همچنین توسعه اقتصادی منطقه را نمی توان از این رو به کارگیری این قابلیت ها در باغ های گردشگری موسیقی سیستان و بلوچستان نقش مهمی در احیاء موسیقی این منطقه به همان اندازه که موسیقی دارد. و گردشگری در کنار هم می تواند نقش مهمی در افزایش نشاط و شادی و همچنین توسعه اقتصادی منطقه داشته باشد.

 صنعت صنعت گردشگری در سراسر دنیا موتور محرکی برای پویایی و رشد همه جانبه در تمام سطوح اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است به طوری که گردشگری یکی از پربازده ترین فعالیت های اقتصادی است و به باور اولین دلیل توسعه صنعت گردشگری رونق اقتصادی آن است. از سویی ممکن است نقش فرهنگی و اجتماعی این را نیز نادیده گرفت.

از سویی دیگر فرهنگ، منبع مهم و حیاتی برای توسعه گردشگری است و همچنین عاملی در افزایش روابط و افزایش سطح احترام بین گردشگران و جامعه میزبان است، به طوری که گردشگری نقش مهمی در ارتقای فرهنگی هر جامعه و «گردش موسیقی» یکی از انواع دارد. گردشگری است که در حوزه گردشگری فرهنگی جای دارد به طوری که این نوع از گردشگری نقش بسزایی در حفظ و پویایی موسیقی محلی سیستان بلوچستان دارد، از سویی باتوجه به قدمت و اصالت که این خطه از کشور، موسیقی های متنوع، بکر و دست نخورده است، پرورش هنرمندان یگانه و بی‌نظیر از قابلیت‌های موسیقی آن به گونه‌ای است که پیوند گردشگری و موسیقی می‌تواند نقش مهمی در احیاء و سرزندگی موسیقی سیستان و بلوچستان ایفا کند و نیز عاملی برای توسعه فرهنگی و افزایش درآمدزایی برای این منطقه کم باشد. .


برچسب: آهنگ حماسی ایران،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۳:۱۰ توسط:Admin موضوع: نظرات (0)